De sökande behöver era kontaktuppgifter för att skicka in underlag

Vi vill att ni skickar in era mejladresser eller postadresser till oss. Min ansökan kommer att uppdateras och uppdateringen ska göra det tydligare var de sökande ska skicka sina signeringsunderlag.

Bilden består av fyra pilar. Den tredje är grön och på den står det Signera och skicka in. De andra pilarna är vita och på de står det Rapportera kostnader, Förhandsgranska och Inskickad.

När en sökande har signerat och skickat in sin ansökan i Min ansökan kommer de till det sista stadiet "Inskickad". Där kommer vi att uppdatera texten till den du kan läsa i bilden nedan. Med uppdateringen tror vi att det blir tydligt var den sökande ska skicka in sitt signeringsunderlag.

En skärmdump av en text och en grön knapp. På den gröna knappen står det "Öppna signeringsunderlag". Texten som står på bilden, ovanför knappen, är utskriven i samband med bilden.

Bilden ovan visar en skärmdump från Min ansökan med texten. "Skriv ut signeringsunderlag. För att vi ska kunna behandla din ansökan måste du skriva ut ett signeringsunderlag. Det ska fyllas i och sen skicka till (e-post eller adress). Öppna Signeringsunderlag."

Skicka in uppgifterna till Easit

För att vi ska kunna lägga in era mejladresser eller adresser i texten behöver ni skicka in dem till Easit (Nyps servicesida).

Använd en funktionsbrevlåda som mejladress

För att undvika att ärendena blir beroende av en person vill vi att ni skickar in en mejladress till en funktionsbrevlåda. Du bör alltså inte använda din eller en medarbetares mejladress.

Hjälpte informationen på sidan dig?