(Uppdatering 18 april): Störningar i våra system

Efter en systemservice den 10 april upplever vi tekniska problem i våra system. Vi arbetar med att lösa problemen så snabbt som möjligt. Störningarna påverkar Nyps 2020, Nyps Legacy och Min ansökan.

Tekniska problem med inloggning i våra system

Efter en systemservice den 10 april upplever vi tekniska problem i Nyps 2020. Systemet har fungerat med vissa störningar, vilket har resulterat i långsammare prestanda än vanligt. Vi arbetar aktivt med att lösa dessa problem, men processen tar längre tid än förväntat. Det har medfört att inte var möjligt att logga in i våra system från den 16 april klockan 22.00 till den 17 april klockan 7.00.

Utbetalningar

Störningarna påverkar alla utbetalningar som skickades mellan den 16 och 17 april. Vi kommer att bevaka utbetalningarna i närtiden och informera om eventuella problem.

Uppdatering 18 april:
Utbetalningsproblemet är nu löst och alla betalningar som har skickats från och med den 18:e april fungerar som de ska.

Vi uppdaterar texten löpande.

Kontakta oss

En del tekniska problem kan åtgärdas genom att rensa cacheminnet.

Om du fortfarande har problem eller har några andra frågor kan du alltid kontakta vår support så hjälper vi dig. Länk till annan webbplats.